Pagina's

donderdag 20 februari 2014

Gastdesigner van de maand februari

Hallo Allemaal

Zoals jullie weten hebben we op ons blog iedere maand een leuke wedstrijd.
Uit de inzendingen wordt iedere maand een winnaar random gekozen.
Ook wordt er iedere maand een Gastdesigner gekozen, voor de maand februari was dat Dina.

We hebben Dina gevraagd of ze wat over zichzelf wilde vertellen:

 Ik ben Dina  kaarten maken doe ik al 13 jaar, in het begin met knipvellen en effen papier en sinds 6 jaar met stempels en scrappapier. 
De hoofdmoot is kaarten (van elke kaart die op mijn blog ) staat, maak ik er altijd vier want dat gaat perfect uit het scrappapier)
Daarnaast maak ik vele andere dingen met scrappapier en stempels die als decoratie gebruikt kunnen worden. Ik verkoop mijn spullen op hobbymarkten en aan collega's en vrienden in Luxembourg, waar ik nu alweer 7 jaar woon. Voorheen heb ik na mijn studie fysiotherapie eerst 12 jaar in Zuid Duitsland gewoond. Aangezien hier in Luxembourg op hobbygebied na tot niets te verkrijgen is , ben ik daarvoor op webwinkels, o.a. Creashop Duymelot aangewezen.
Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn blog:

Dit is de kaart die ze voor ons heeft gemaakt.


Dina bedankt dat je gastdesigner wilde zijn.

Groetjes Astrid

1 opmerking: