Pagina's

woensdag 12 februari 2014

Kaartje voor Cyrill

Hallo allemaal,
Vandaag weer even een klein kaartje van mijn kant......want het is tenslotte alweer woensdag !!

Deze kaart heb ik speciaal voor de  Cyrill  en zijn ouders gemaakt,een schattige klein jongentje die op 3 Februari is geboren.
Ik moest even afwachten als het een jongen of meisje was, maar het vorm en het afdrukje had ik al helemaal gepland.
Het vorm van het kaartje is gemaakt met een stans van Go Kreate, en het stempel / afdrukje is uit het magnolia collectie " lost en Found " en dit lieve olifantje heet "Little trumpety with bow".
Ik heb de volgende copic markers gebruikt: B91-B93-B95-B97-W1-W2-W3-W5-C00-C0-C1-C3-C5.
Het papier is afkomstig van het paperpad van Maja Design " Vintage Spring Basics" , de alphabet letters zijn van Authentique,, verder is het vrij rustig gehouden met alleen een mooie bloementoef met een wit satijnen strikje en wat stickles op het strikje van het olifantje !!

Dat was het voor vandaag, tot de volgende keer !
Groetjes, Vera