Pagina's

zondag 4 mei 2014

Clean and Simple!


Goedemorgen allemaal,

Deze week is bij Duymelot een nieuwe wedstrijd van start gegaan en dat is Clean and Simple.... Voor mij best een hele uitdaging, aangezien mijn kaarten alles behalve clean and simple zijn whahahaha. Bij mij is het vaak heel vol en dan opeens toch heel clean en leeg werken.... Maar toch hoop ik dat ik hiermee aan de wedstrijd voldaan heb. Ik vond het superleuk om het eens zo aan te pakken.

Het is een basiskaart van wit cardstock en de voorkant heb ik ge-embost met een Cuttlebug embossingfolder vlinders. Ik heb sneaky Tilda uit de laatste Animal of the year collectie Magnolia en haar heb ik ingekleurd met mijn copic markers. Een lintje en een brad maken de kaart vervolgens af.

Klik hiernaast op het blinkie om te zien wat de andere dames voor CAS-kaartjes hebben gemaakt en doe gezellig met de challenge!

5 opmerkingen:

Annamaria zei

Wow die is mooi. Zal mijn best gaan doen ,is voor mij moeilijk,ha,ha.

Gr.Mia

Shazza zei

so elegant, love it x

Lia zei

Lijkt mij ook moeilijk, maar deze is zo toch heel leuk hoor,
groetjes Lia

Malika zei

Wow tilda komt heel mooi uit op die kaart

Malika

Helga zei

Oh ! Less is more ! Wonderful card
LG Helga