Pagina's

vrijdag 16 mei 2014

Shabby Chic Birdcadge

Hoi allemaal,

Ook ik ben een nieuw dt-lid van Duymelot, ik vind het erg leuk en een hele eer.

Mijn naam is Sylvia en ik maak ook wel eens voorbeeldjes voor in het hobbyjournaal onder mijn nickname Syll. Verder ben ik op clubs te vinden onder de naam Creavlinder. Ook heb ik een eigen blogje.
Ik vind het heerlijk om te mogen knutselen en maak graag verschillende creaties. En ik hoop dat ik jullie kan verassen en inspireren met leuke creaties.

Vandaag heb ik een Shabby Chic Birdcadge gemaakt. Een vogelkooitje waarin je erg goed een waardebon of waardekaart in kunt verstoppen. Maar je kunt het ook goed als een kaart of soort cadeaulabel gebruiken.
Ik heb de stencil van de birdcadge overgetrokken op wit karton/ cardstock. Binnen in een design papiertje met roosjes van Magnolia verwerkt en op de vogelkooi het Shabby Chic vogeltje gebruikt. Verder een lekkere bos met bloemetjes en een strikje boven in. 
Op het witte karton heb ik met inkt en een Dutch Doobaboo stencil een kippengaas afdruk gemaakt. Brengt net iets meer kleur en een leuk effect. Als laatst heb ik de ontzettend leuke tekst stempel Hip Hip gebruikt.  

Hier kort een lijstje met alle materialen:
- Dutch Doobadoo stencil Birdcadge
- Dutch Doobadoo stencil Chicken Wire
- Magnolia design papier
- Studiolight Shabby Chic
- Kaisercraft tekst stempel Hip Hip
- Bloemetjes
Alle materialen zijn te verkrijgen bij Creashop Duymelot.

Groetjes
Sylvia


1 opmerking:

Margreet zei

welkom in het team meis en wat n schitterende creatie heb je gemaakt.
Liefs Margreet