Pagina's

zaterdag 2 augustus 2014

Happy birthday 2 you

Hallo weer blogvolgers,

daar zijn we weer, genieten jullie ook zo van het heerlijke weer?
Ik niet zo heel erg hoor, want het is vakantietijd en dan werk ik extra, maar je kunt ook niet alles hebben toch? Hahahaha.

Maar goed, ik heb wel heel erg genoten van het maken van dit kaartje met een mal van Dutch Doobadoo, zo simpel, je trekt de mal na, ook met je designpapier en zie eens wat een leuke vorm kaart je hebt.
De basis van de kaart is weer gemaakt met het mooie en stevige linnen structuur cardstock.
De stempel is Poppy Tilda die Astrid onlangs te koop had en ik heb geen idee of ze deze nog heeft, maar je kunt haar altijd e-mailen voor spullen die je hier ziet en niet in de winkel staan op info@creashop-duymelot.nl



Ik heb Tilda ingekleurd met mijn copics en dat was een tijd geleden, maar het blijft heerlijk om te doen.
Het hekje is van Joy en zo ook het boogje waar Tilda voor staat.
De typewriter key letters vind je hier



Zo zie je Tilda in detail en hoe zij is gekleurd.


De bloemen en besjes komen uit eigen voorraad
 en daar heb ik een "tuintje" van gemaakt.


 En hier in detail hoe de typewriter key letters eruit zien, ik vind ze helemaal geweldig!

Dit was het weer, ik ga nu naar het werk en zet deze klaar voor morgen zodat jullie er misschien weer inspiratie uit kunnen halen,  je weet maar nooit,

heel fijn weekend en tot de volgende keer,

creatief liefs,

Mary


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo geweldig mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margreet zei

Wat een schitterend kaartje
Groetjes Margreet

Muuske zei

Prachtige kaart.groetjes Margo.