Pagina's

dinsdag 26 augustus 2014

Merry Christmas

Hallo allemaal,
Vandaag aan mij weer de taak om een kaartje te laten zien. Ik begin zo langzaamaan weer af en toe wat te freubelen dus heb ik laatst dit kerstkaartje gemaakt. Hihihi ja ja weer een kerstkaart.
Het papier is van bobunny, al een wat oudere serie. Ik heb als afbeelding de noel tilda gebruikt en heb haar ingekleurd met copic markers.

Rond het afdrukje heb ik plooien lint gebruikt.
Verder nog wat kant, bloemen, bedel, wondgaas en een doiley. Ik heb voor de sprietjes aan de zijkant een doohikey van magnolia gebruikt ik ben alleen de naam ervan even kwijt, net als van de mal van de kerstbomen.

Groetjes Margreet


3 opmerkingen:

Jolanda zei

Schitterend een pracht van een kerstkaartje. Helemaal geweldig vind ik hem.

Groetjes van Jolanda

Anoniem zei

PRACHTIG!!!
Het plooien lint is super en maakt de kaart tot een heel bijzonder plaatje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

roelie zei

mooi kerst kaartje meid met dit lint er bij

gr roelie