Pagina's

zaterdag 1 november 2014

Merry Christmas

Hallo weer bloglezers,

we zijn alweer in november aangeland, het bewuste uur is er al weer af en de kerstdagen komen in zicht, wat gaat het toch allemaal snel en velen van jullie zullen al volop met kerstkaarten bezig zijn denk ik.
Ik eigenlijk nog niet en dat wordt wel tijd, dus hier komt dan mijn 2e kerstkaart.


Ik heb deze keer eens geen gebruik gemaakt van kant en klare bloemen en kantjes, maar wat ik wel wilde is denk ik wel gelukt, namelijk zoveel mogelijk gebruik maken van het mooie Maja papier en in dit geval de A Gift For You collectie en wel bouquet of rosses en handwritten postcard.
De stempel van Tilda is uit de nieuwe collectie Waiting For You van Magnolia.


En haar heb ik ingekleurd met copics op het heerlijke Neenah papier wat Astrid ook verkoopt.
Verder is de basis van de kaart gemaakt met linnen cardstock.



En dit is de binnenkant van de kaart met het mooie Maja papier.


Dit stansje is van de Magnolia doohickey kit en ik heb deze als verstopte label gebruikt.
Alles stansjes die je ziet komen van de Magnolia Doohickey kit en ik dacht dat deze niet meer te koop is.


Ok, dit was het weer voor deze keer en ik wens iedereen een heel fijn weekend en tot de volgende keer,

creatief liefs en groetjes,

Mary

1 opmerking:

Margreet zei

aaah wat n schatje van een kaart meis