Pagina's

vrijdag 9 januari 2015

Baby girl


Goedemorgen op deze winderige vrijdag.
Vorige week is de nieuwe wedstrijd weer van start gegaan en bovenstaande kaart is mijn voorbeeldkaart geworden.

Ik ben nog een beetje aan het experimenteren met alleen stempelen.
Dus geen design papier gebruiken '-)

Deze kaart heb ik dus eerst gestempeld en daarna door de embossing machine gedaan.
De rand is met een pons gedaan en daar heb ik vervolgens een lint doorheen geregen.

Het is dus een vrij simpel kaartje geworden maar niet minder leuk om te doen.

Wens jullie alvast een heel fijn weekend en aangezien de slechte weersverwachting voor dit weekend zou ik zeggen doe lekker met de wedstrijd mee.

Groetjes Tineke

3 opmerkingen:

Lia zei

Ik vind dat je een prachtige kaart hebt gemaakt!!
Lia xx

afke zei

Hoi Tineke, Ik vind de kaart erg mooi geworden!
Groetjes, Afke

Margreet zei

wat n mooi kaartje heb je gemaakt Tineke
Liefs Margreet