Pagina's

donderdag 1 januari 2015

Happy New Year!

Allereerst wil ik jullie, ook namens het team 
een gelukkig en creatief nieuwjaar toewensen!

Vorige week viel de Magnolia stampkit op de mat, 
met daarin deze geweldig leuke Edwin.
Binnenkort in de winkel los te verkrijgen!

Edwin heb ik gemaskerd met Tilda in evening dress
 (tilda is uit de little circus moscow 2013)

Ik heb een hoop glitters gebruikt, maar door het heerlijke zonnetje
van gisteren kreeg ik die niet goed op de foto.

gebruikte materialen:
Go kreatemal frilly #10
Doohickey's:
 label so wrapped lovely
strik bride bow
tealabel star
sterren: tim holtz
tekst op sterlabel: Joy
blaadjes: MD CR1248 flower & stich 

Allemaal een hele fijne en gezellige nieuwjaarsdag!

groetjes
Neline



2 opmerkingen:

Muuske zei

Voor jullie ook de beste wensen voor 2015.Schitterende kaart heb je gemaakt.groetjes Margo.

Margreet zei

wauw meis ik vind m echt super gaaf je kaart
Liefs Margreet