Pagina's

dinsdag 22 december 2009

Eindelijk weer een kaartje van mij

Hallo allemaal,

Eindelijk maar weer eens een kaartje van mij.
Het is een tijdje stil geweest vanaf mij door de drukte van mn opleiding maar ook nu ik weet dat het huis binnen een paar weken op mijn naam staat ben ik druk met het opknappen van het huis. Ben begonnen met de keuken en dan langzaam de rest......

Maar goed nu eerst het kaartje. Het is nog een kerstkaart want het kan nog.....


Gebruikte materialen:
  • 2x magnolia stempel: JM 07 Holly letter en JM 27 Sitting Tilda with glitter
  • Copic markers
  • Magnolia papier
  • Martha stewert pons
  • Takjes pons
  • Stickles Yellow, Cristmas Red en Frosted Lace
  • Stampin Up papier voor het matten
  • 2 bestaande bloemen die ik al had
  • Borduur garen

Ik heb me eens gewaagd aan het borduren op kaarten. Ik had er al snel spijt van want het kost ongelofelijk veel tijd haha maar volgens mij mag het resultaat er wel zijn.

Ik hoor graag van jullie wat jullie er van vinden.

Liefs Nicolet

5 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

he

wat goed om te horen dat het huis nou EINDELIJk op je naam komt! super hoor.

zeg en he.. wat is je kaart super! helemaal leuk!

groetjes martine

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

nou een hele mooie kaart is het hoor, het wachten is beloond ;)
Fijne dagen.

Groetjes Marianne

Gusta zei

ja hij is echt super,het wachten is inderdaad beloont

fijne feestdagen

groetjes Gusta

chantal zei

oh wat een beaty
erg leuk gedaan
groetjes chantal

creacora zei

een leuk kaartje is het mooie stempeltjes !!