Pagina's

zondag 20 december 2009

Have a very merry xmas


Hallo, vandaag weer een kerstkaartje...het kan nog steeds !!

Mijn kerstkaarten maken is helemaal tot een stop geweest, doordat ik last had van een zware verkoudheid en nergens geen fut meer voor had!

Dus dit jaar toch weer gewoon wat gekochte kaarten verstuurd.....helaas.

Ik had al een serie gekleurd en al liggen, dus die maak ik nu maar gewoon af!!


Deze kaart is 13,5 x 13,5 cm groot van cardstock gemaakt. De papier is van magnolia kerst serie so jolly , de sealed en de wrapped plaid.

De afdrukje is van een oudere serie van magnolia ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.

Die heb ik uitgeknipt en geplakt op de wrapped plaid papier, daaronder zit een rond tafelkleedje van papier dat dient als sierrandje.

Verder heb ik gebruikt : bruin chalk,stickles,prima marketing bloem,papieren roosjes, en takjes.


Groetjes, Vera

2 opmerkingen:

creacora zei

een lief kaartje en die kerstkaarten altijd weer makkelijk voor volgende kerst
groetjes en alvast hele fijne feestdagen !!

chantal zei

oh wat een schitterende kerstkaart
groetjes chantal