Pagina's

zaterdag 12 december 2009

Santa Claus is Coming


Hallo allemaal,

Zo het is weer even geleden dat ik wat op de blog heb gezet he!!

Ben erg druk met kerst kaarten maken geweest, ben er nu 5 tegelijk aan het maken !

Ook ben ik mijn scrap/kaarten kamer aan het reorganiseren geweest,nieuw kastje gekocht...je hebt nooit teveel ruimte toch??

En mijn stempels aan het opbergen...het zijn er zoveel......


Maar nu de eerste kaart van mijn serie... Santa Claus is coming......

Deze kaart is weer 15 x 15 cm, de papier die ik gebruikt heb is van de magnolia kerst serie SO JOLLY dit jaar namelijk : wrapped en wrapped plaid.

De stempels zijn ook van magnolia, een oudere kerst serie van verleden jaar,samen gemaskerd.

Het is weer ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.

Verder heb ik gebruikt: stickles, papieren hulstblaadjes,prima marketing bloem,papieren roosjes,meeldraden en een leuke bedel.De bloemen en blaadjes heb ik bewerkt met glimmermist.


Vind het zelf een hele leuke kaart geworden.

Groetjes,Vera

3 opmerkingen:

chantal zei

hoi vera
wat een schitterende kaart
groetjes chantal

creacora zei

hij is inderdaad erg leuk geworden Vera en dat maskeren blijft toch ook wel heel leuk om het oudere met het nieuwe te combineren

verascrap zei

Bedankt dames,ben er zelf ook erg blij mee!
Het maskeren blijft een van mijn favoriete
manieren om te stempelen!!
groetjes, vera