Pagina's

vrijdag 19 maart 2010

Copic Certificering

Hallo Allemaal


Maandag is het eindelijk zover dan gaan Vera en ik, naar Apeldoorn.

Wij hebben dan de Copic certificeringsdag, en hopen daar het bijbehorende Certificaat te halen.

Het is een dag vol technieken, en alles wat je moet weten over de Copics.

We krijgen les van Diny Sprakel, Nicole Verkooijen en Agitte Huberts, alledrie kanjers op het gebied van de Copic Markers.

Wij verheugen ons er zeer op, en houden jullie op de hoogte hoe het is geweest.


groetjes Astrid

4 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

oeh!! daar ben ik wel jaloers op hoor! want dat is wel heel gaaf. en inderdaad alle 3 de kanjes krijg je. nou dat moet toch wel een top dag worden! heel veel plezier!

Margreet zei

wauw Astrid dat is geweldig zeg. Het zijn indd toppertjes hoor op copic gebied. Ik heb ook wel copics maar doe er niet veel mee. Ook omdat ik zelf vind dat ik nog n hoop kleuren te kort kom, maar ook omdat ik nog wel n cursusje kleuren kan gebruiken.
Ik wens je alvast heel veel plezier samen.

Neline zei

Wauw....dat is super gaaf!
Heel veel plezier samen!

groetjes
Neline

creacora zei

o gaaf meiden veel succes !!!!!

Groetjes Cora