Pagina's

maandag 15 maart 2010

Een "oudje" maar is het geen Snoepie!


Eindelijk weer een kaartje van mij, helaas de laatste tijd te druk waardoor het knutselen een beetje op een laag pitje staat.

Weekendje wezen knutselen bij een vriendin en gisteren toen ik weer thuis kwam lag er een enveloppe van Astrid met mijn bestelde Magnolia's uit de nieuwe Hoppy Easter serie. Wat zijn ze ontzettend leuk mijn vingers jeuken om er mee aan de slag te gaan.
Dit kaartje is gemaakt met een "oude" Magnolia, maar het blijft een "Snoepie".
Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Derwent potloden, verder lekker veel roosjes gebruikt en stiksels met de naaimachine.

groetjes, Monique

7 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

ik zag hem al voorbij komen. gefeliciteerd met je prijs ermee.
je kaartje is erg lief!

verascrap zei

Hoi Monique,
Echt een leuk kaartje hoor, en een "oude "stempel is ook altijd leuk hoor!!
Ze blijven gewoon mooi !!
leuk combinatie van papier.
groetjes, vera

chantal zei

wouw schitterend kaartje
ik vind het randje met de naaimachine ook zo leuk hiih
liefs chantal

Hetty zei

Wauw wat een super mooi kaartje

gr hetty

creacora zei

die is echt leuk !!! mooi die roosjes !
groetjes Cora

Christa zei

super mooi hoor dit stempeltje is ook schattig heb deze ook blijft leuk , en die rozen met de rosebuds super hoor xx christa

Margreet zei

het is indd n geweldig stempeltje he. T is 1 van mn favorietjes van magnolia. T is een lief kaartjes zo geworden.
Groetjes Margreet