Pagina's

vrijdag 26 maart 2010

En de winnaar is......

Hallo Allemaal

Zo, ik had beloofd bij 75 volgers een Candy uit te reiken, nou daar zijn we dik over heen.
Dus iedereen bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Kees heeft de trekking gedaan en het is geworden............. Jeanette uit Zwijndrecht.
Dus Jeanette hartelijk gefeliciteerd, als jij je adresgegevens aan mij doormaild, komt de Candy zo snel mogelijk naar je toe.
Omdat er zoveel extra volgers bij zijn gekomen, geven we nog een extra prijsje weg, en wel onder de volgers die geen eigen blog hebben, en de link dus niet kunnen plaatsen, de winnaar van deze extra prijs is Ineke Bezemer. Dus Ineke mail me je gegevens toe, en je ontvangt je prijsje.
Waarschijnlijk hebben wij eind volgende week weer een nieuwe uitdaging, waar een leuk prijsje mee te verdienen zal zijn, dus houd ons blog in de gaten.
Dat zal niet zo'n zware opgaaf zijn, met al die leuke nieuwe ideeën van onze Designers, ook een compliment aan jullie, want door jullie voorbeelden hebben we nu al zoveel volgers.

Groetjes Astrid

5 opmerkingen:

Jeannette zei

Ooohhhhh wat gaaaaaf!! Ik doe eigenlijk nooit aan een candy mee, maar deze vond ik zó mooi dat ik maar eens een gokje heb gewaagd. En nu val ik meteen in de prijzen! Ik ben er superblij mee, want ik ben een echte magnoliafreak!
Groetjes, Jeannette

creacora zei

gefeliciteerd meiden !!! veel plezier met jullie prijzen !!
groetjes Cora

Liefs Ineke zei

oooooooooo, dit is echt hardstikke leuk, Jeannette van harte gefeliciteerd. En ik krijg er een kleur van. Hartelijk dank voor het winnen en ik stuur je een mailtje hoor.

Heel veel liefs en groetjes van Ineke

Elly zei

Super gefelciteerd hoor dinnetje!!!!!!
liefs, Elly

Margreet zei

van harte gefeliciteerd hoor dames en veel plezier met jullie prijs.