Pagina's

zaterdag 28 juli 2012

Saturated Canary Chasing Butterfly's

En daar ben ik weer, hallo Duymelot blogvolgers,

deze keer heb ik een heel ander soort kaart dan jullie van mij gewend zijn om te laten zien.
Dit is een afbeelding van Saturated Canary en de illustrator van deze stempels is Krista Smit.
Dit zijn echt geweldige stempels en wat wil nou het geval, ze komen in rubber, YEAHHHHHHHHHHH en wat nog veel mooier is Astrid heeft ze al in de webshop staan als preorder met een leuke korting ook nog.
Neem eens een kijkje in de wondere wereld van Saturated Canary.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de Club van Tiets.
En nog een foto van deze wonderschone meid in detail.
Ik heb haar uiteraard gekleurd met mijn copics en ook al heb ik de kleuren niet opgeschreven ik probeer ze hier wel neer te zetten:
Huidskleuren: E50-E51-E21-E02
Shirtje en kousen: BG15-BG13-BG11-BG10
Rokje en oversokken: YG95-YG93-YG91
Voor de roze kleur heb ik eeb RV kleur gebruikt maar aangezien ik nu niet thuis ben kan ik die kleur even niet nakijken.
Vervolgens heb ik haar uitgeknipt en op het verschrikkelijk mooie papier van PION gezet wat als achtergrond heel subtiel ook vlindertjes heeft.
De andere vlinders zijn ook uit Pion papier geknipt en die heb ik 1 x plat en 1 x bewerkt opgeplakt, de grotere vlinders heb ik met de copics een kleur gegeven in dezelfde kleuren als de stempel en wat pareltjes opgeplakt.
Dit alles heb ik op de basiskaart geplakt met meerdere laagjes  Color Core cardstock.
Ik heb voor deze kaart verder nog een marianne design creatable, lint en parels gebruikt gebruikt.
De parels met glitter heb ik gemaakt met mijn lijmpistool en ik weet dat Astrid die ook heeft, dus mocht je die willen hebben, mail haar dan even.
Je maakt een druppel met je lijmpistool en je strooit daar een heel klein beetje glitter op en je hebt geweldige parels.
Ook de tag die aan de rechterkant van de kaart verstopt zit is van hetzelfde Pion papier en met een afrond en billenponsje in de vorm gemaakt.
Klik voor leuke bedels eens op deze link, ze zijn ZO leuk!!
Nou voor zover weer de beschrijving van deze kaart, mocht je er nog vragen over hebben horen/lezen we dat wel.
Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven,

een heel fijn weekend en creatief liefs,

Mary



6 opmerkingen:

Sandra zei

erg leuk geworden hoor mary
gr sandra

creacora zei

Geweldige creatie Mary en ze zijn idd erg leuk ! Super weer gekleurd !!!

Groetjes en fijn weekend !!

xx Cora

roelie zei

heel mooi deze kaart met digi stempel

prachtig die vlinders

gr roelieS

Liesbeth zei

Prachtig Mary, zoveel moois te zien, en je stempel is prachtig ingekleurd, mooie kleuren Gr. Liesbeth

Nellie zei

Wat een schitterende kaart!! Mooie details!! Leuk stempeltje en mooi ingekleurd!!

Groetjes, Nellie

Christina C. zei

Magnificently colored SC image, showcased to perfection! Love it!