Pagina's

zaterdag 14 juli 2012

Tilda in birdhouse


Tilda with Daisys and mushrooms (mini)

Aloha weer, ja ja ben niet vergeten dat het mijn dag weer was om te plaatsten, goed he?? Hahaha.
Maar ik ben een beetje laat omdat ik eerst vanmorgen vroeg nog 3 uurtjes moest werken, dus was wel al om 4 uur vanmorgen (vannacht) uit bed, brrrrrrrrrrrrrrrr. 
In de kit van Magnolia (Tilda with Daisys and mushrooms) zat deze mini en meestal doe ik er niets mee, maar deze keer had ik er wel een idee mee.
Ik heb haar ingekleurd met copics (uiteraard) en wel met de volgende kleuren;

Huid; E51 – 50 – 02  Haren: E59 – 37 – 31 – 19 Broek en strik: B34 – 21 – 000
Groene steeltjes: G28 – 24 – 21 Paddo's: E33 – 31 Bloesje: N1 Schoentjes:  E59 – 39 – 31
Bloemetjes zijn gedaan met copic spica stiften.
Zijaanzicht Birdhouse
Ik heb haar uitgestanst met de kleinste nestabillitie uit deze serie en binnenin de kaart op 3D foam geplakt.
De kaart is een birdhouse en zo gemaakt dat hij plat verstuurd kan worden en de ontvanger deze weer makkelijk in elkaar kan zetten, kijk maar eens goed naar de foto's.

Dichtklappen en in de envelop en klaar is Kees, oh nee, Mary
De stempel is een stempel van Nicole Verkooijen en de tekststempel binnen is is er een van Eline.
Ik heb het hartje rondom afgewerkt met pareltjes en daar wat “gordijntjes” gemaakt van kant.
De vlindertjes zijn van een pons van MS.
En het design papier is uiteraard van MajaDesign en wel de mooie summer vintage serie.
Binnenkant Birdhouse 
Als de materialen die je ziet niet in de webshop staan informeer dan even bij Astrid, niet alles staat erin en praktisch alles kan besteld worden.


Ik hoop dat jullie dit weer een leuke bijdrage vinden en allemaal nog een heel fijn weekend,

creatief liefs,

Mary

4 opmerkingen:

Nellie zei

Wat een schitterend kaartje!! Mooie vorm, prachtig papier en super gave details!!

Groetjes, Nellie

gré zei

echt helemaal geweldig

groetjes gré

Sandra zei

wat een schatje van een kaart
gr sandra

Cathy zei

Prachtig!!