Pagina's

woensdag 18 juli 2012

Zomaar een kaartje

Hallo allemaal,
Het is weer woensdag, dus mijn tijd om een kaartje met jullie te delen.
Aan deze kaart moest ik maandag nog aan beginnen, dus was het even flink doorwerken om het af te krijgen....maar het is gelukt!!
Het papier dat ik gebruikt heb is van een paperpad van My Minds Eye "Madison Avenue".
De stempels zijn van Magnolia, de Starter Tilda is van de "Winner Takes It All "collectie en kun je hier vinden, en het Edwin oldsmobile auto stempel is van het " Summer Memories"collectie die je hier  weer kunt vinden bij Astrid in de webwinkel.
Ik heb de volgende copic markers gebruikt: E00-E02-EE40-E41-E42-E43-E44-E47-E49-E74-E77-E79-C0-C1-C3-C5-R81-R83-R85.
Het tekst stempel  met kader is van Nicole Verkooijen.
Verder heb ik nog gebruikt: stickles, plakparels,hortensia bloem en verschillende roosjes.
Ik ben weer erg benieuwd hoe jullie deze creatie vinden, en nog bedankt voor alle leuke reacties van verleden week.
Tot de volgende keer.
groetjes, Vera

5 opmerkingen:

Nellie zei

Wat een leuk kaartje!!

Groetjes, Nellie

Sandra zei

leuk kaartje hoor
gr sandra

Ellen zei

Mooi gedaan Vera...ziet er heel gezellig uit.

Groetjes, Ellen

verascrap zei

Hoi Meiden, bedankt voor jullie reacties.
groetjes, vera

Cathy zei

Heel erg leuk kaartje!!!