Pagina's

zondag 25 augustus 2013

Bicycle, Bicycle, I want to ride my bicycle

(click to enlarge photo)

Goedemorgen allemaal!

Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien en dit keer eens geen stempeltje van mijn kant, maar vintageplaatje. Ik vind vintage ook helemaal te gek en zeker voor mannen een uitgelezen kans om zo'n kaart te maken. 

Het vintageplaatje is van Pion en het designpapier is van het schitterende Maja Sofiero papier. De klok en kleine postzegels echter komen weer uit het Pion design papier For Father. Verder heb ik Joy Ribbelkarton gebruikt en de fiets is een stans van Marianne Design die ik bewerkt hebt met koperembossingpoeder en daarna met crackle paint heb bewerkt voor de wat oudere look. De doohickey Magnolia swirl heb ik er ook op gebruikt en de bloemen komen o.a. van WildOrchid Craft.

Het metalen hoekje heb ik bewerkt met Stampendous Fran-tage Shabby White. Rondom de kaart zit ook snowtex verwerkt. Verder zit er kant, wondgaas en papieren doily op uit eigen voorraad. Onder het kant heb ik ook nog wat jute gebruikt. 

Ik hoop dat jullie mijn vintagekaart mooi vinden en ben benieuwd naar jullie reacties.

Lieve groetjes, Chantal


4 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart, super
groetjes Janie

Jolanda zei

Toppertje van een kaart Chantal. Schitterend.

Liefs van Jolanda

hennie zei

Wauw Chantal, wat mooi!

Marga50 zei

schitterend mooie vintage kaart Chantal.