Pagina's

vrijdag 9 augustus 2013

Of dit geel is................................

Hallo weer blogvolgers,

zoals beloofd, hier ben ik weer en nu wel met een kaartje en geen kaartje zoals jullie gewend zijn van mij, maar er zit ook een klein verhaaltje achter deze kaart.
Als het lukt qua drukte in de winkel dan gaan we wel eens knutselen en dat is echt heel leuk, klanten vinden dat ook leuk en zo heeft het een wisselwerking.
Nou was ik 2 weken geleden ook weer bij Astrid in de winkel om te knutselen en ik vroeg Astrid wat ik zou aan doen, de keuze was wel op de mooie bloem van Joy gevallen, dat was al bij voorbaat.
Nou kleur ik zelf altijd eerst een plaatje in en dan pas zoek ik papier erbij en waarom doe ik dat?
Ik wil graag kleuren met een kleur waar ik om dat moment zin in heb, maar Astrid wilde graag iets in geel, dus ben ik in geel gaan kleuren en heb dat gedaan op het geweldige Neenah papier.


Nou................is dat geel of niet? ;-)

Nadat ik de bloem had ingekleurd was Astrid ook heel benieuwd wat voor een papier hier bij zou komen want deze kleur was er niet echt, maar dat hoeft ook niet.
Misschien zijn jullie het niet met mij eens, maar het heel Design papier wat hier gebruikt is komt niet overeen met de hoofdkleur van de bloem, maar wel in de verte met de lichtste kleur geen en verschillende kleuren geel, dus wala, dan gebruik je die en onderbreek je de kleuren met wat totaal anders, in dit geval kraft cardstock (door de ribbelaar gehaald) en wit linnen structuur cardstock en zo krijg je uiteindelijk toch een mooi geheel.
Althans Astrid en ik vonden het een mooi geheel geworden.
Het desin papiet wat ik gebruikt heb ik van Maja en het is de serie, walking in de Forest en deze is zo mooi en zo divers.

De tags die verstopt zitten bovenin de kaart zijn ook uit dit cardstock, die hoef je alleen maar uit te knippen en je hebt een mooie tag.


En ook dit schitterende envelopje knip je uit, plak  het in elkaar en je hebt een schattig envelopje.
Ik heb nog een uiltje uitgeknipt en dit op een chipboard tag geplakt en een stukje touw eraan gemaakt.
Een lief metalen foto hoekje, wat kant en parelsnoer maken de kaart weer af.

Kijk ook eens bij de uitverkoop cardstock van Maja design, want ook daar heb ik een vel van gebruikt en sommigen zijn nu minder dan helft van de prijs, dus doe er je voordeel mee.

Ik hoop dat jullie deze ook weer kunnen waarderen en er wat aan hebben hoe ik dit in elkaar gezet heb,

ik wens jullie weer een heel fijn weekend en tot de volgende kaart maar weer,

creatief liefs,

Mary

4 opmerkingen:

Cinderella zei

Dat ziet er helemaal geweldig uit
een fijne dag
Cinderella

janieworkum zei

Een schitterende creatie
groetjes Janie

roelie zei

ik vind hem prachtig geworden

en dit scrappapier is ook super mooi heb het ook al gebruikt

gr roelie
















Margreet zei

Wat n mooie kaart mary