Pagina's

donderdag 1 augustus 2013

Home sweet home.....

Er zijn inmiddels weer hele leuk mallen en andere materialen uitgekomen van Marianne Design voor de maand augustus.

Waaronder de leuke "home sweet home" en "love" mallen.

Voor de Marianne Doe! heb ik verschillende kaarten gemaakt, dit is er een van.

gebruikte materialen:
COL1333 (home sweet home) en COL1334 (love)
Het hart heb ik gestanst uit vilt. 
Hier heb ik voor het huis kraft gebruikt, maar ook het huis kan je uit vilt stanzen.
Craftables CR1254 (parchment en label)
Van deze mal kan je ook een hele leuke basiskaart stanzen.
Papier: Pretty Paper bloc PK9099 (country home)
Verder kant, lint, roosjes en een taartkleedje.

Voor de beschrijving (maten) kan je terecht in de Marianne Doe!
Daar staan nog meer creaties met deze mallen en nog veel meer leuks!

Als iets niet in de webwinkel te vinden is, kan je altijd een mailtje sturen naar Astrid.

Fijne dag vandaag,
groetjes
Neline



5 opmerkingen:

janieworkum zei

een beeldschone kaart, super
groetjes Janie

roelie zei

heel mooi kaartje

gr roelie

Gerrina zei

Deze met het huisje was de enige die ik mooi vond, dus leuk om er zo´n mooie kaart mee te zien! Groetjes, Gerrina

Anoniem zei

Hoi Neline, super leuk kaartje, zaterdag een crea dag samen met mijn dochter gehad en toen heeft zij dit kaartje nagemaakt.
Had vrijdag de mallen bij Marlous gekocht en toen de marianne doe er bij en succes verzekerd.
Fijne vakantie verder en wat een heerlijk zomer weertje hebben we hé.
Lekker genieten.
Groetjes Jannie

Chantal zei

Wauw Neline, wat een gave kaart weer!