Pagina's

dinsdag 13 oktober 2015

Autumn wishes

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik voor jullie een herfstkaart voor jullie. 


Voor de basis van deze kaart heb ik van een herfstblad een easelkaart gemaakt. Ik heb een standaard patroon van een hersftblad die in het silhouette programma zit (of ik heb hem in het begin dat ik hem had al eens gekocht in de online store) gebruikt.
Het designpapier is van een blockje die ik nog had liggen. Volgens mij van bobunny maar ik weet het niet zeker zo uit mn hoofd. Er zit een klein stukje ribbelkarton wat uit de winkel van Creashop Duymelot komt. Ik heb de Tilda with carrots  uit de Turning leaves collectie hiervoor gebruikt en heb haar met copics ingekleurd. De spin met het spinnenweb en de kraft eekhoorn zijn van dutch doobadoo. Verder heb ik nog wat houtjes gebruikt waar ik de magnolia tekst autumn wishes op heb gestempeld, bloemen, wondgaas, raffia, gedroogde materialen zoals eikeltjes, mini pompoentjes en sisal touw gebruikt.


Geen opmerkingen: