Pagina's

woensdag 21 oktober 2015

Hobbyzine plus nummer 8



Hoi Allemaal,

Hopelijk kan ik nog snel eventjes het berichtje erop zetten. Ik krijg een slimme meter vandaag waar ze mee bezig zijn. Zit strakjes weer zonder stroom.

Maar ik heb twee ontzettend leuke kaarten mogen maken voor de hobbyzine 8. Een pocket kaart, waar ik zelf helemaal weg van ben. Kun je heel veel labels in kwijt ;) of andere dingen. Altijd leuk ook voor geld enz.

Wat gebruikte materialen op een rij:
Paperpack van precious Marieke heb ik gebruikt PMPP10006, Amy Design Dies ADD10033, Clearstempel (de tekst Colourful Christmas van Yvonne YCCS10003. Kantjes, labels, bloemetjes.
Allemaal verkrijgbaar bij Creashop Duymelot, ook de nieuwe hobbyzine :D.

Lieve groetjes
en een hele fijne woensdag
Sylvia

1 opmerking:

Manja zei

Wat mooi gedaan, Sylvia! Ik vind het prachtig!
Groetjes, Manja.