Pagina's

donderdag 1 oktober 2015

Wedstrijd oktober!!! Shabby Chic of Vintagekaart

De wedstrijd van september 2015 zit er weer op!
Allemaal heel erg bedankt voor jullie bijdrage.

De winnares van de maand september is geworden:
Gefeliciteerd Bianca van Tilburg jij hebt gewonnen!!
Wil je Astrid even een mailtje sturen voor je gewonnen prijs???




==========================================================

De wedstrijd voor de maand oktober gaat nu van start!!!!

De opdracht voor deze maand is: 

Shabby Chic of Vintage!!!!


Deze maand mogen jullie je dus heerlijk uitleven met jullie creaties
Er zijn wel een paar regeltjes waar jullie je aan moeten houden:

*Je creatie moet nieuw gemaakt zijn
*Je moet terug linken naar het blog van Duymelot
*Link zelf terug naar de creatie en niet je hele blog

De prijs wordt aangeboden door:





Hier volgen de voorbeelden van ons DT-Team!!

Margreet


Neline


 Hennie




José


Chantal

Sylvia


Je kunt je kaart/creatie uploaden tot en met 30 oktober 2015 tot 10.00 uur.
Hierna kiezen wij weer een winnares.

Heel veel succes allemaal!!!
namens het DT-Team van Duymelot.

voeg hier je link toe/please enter your link here

5 opmerkingen:

Dora zei

mooie kaarten zijn er gemaakt.

Ria zei

Leuke opdracht en mooie voorbeeld kaarten zijn er gemaakt.
Ik heb mijn kaart geplaatst.
Groetjes Ria

Trijntje zei

Wat heeft het team prachtige kaarten gemaakt. IK hou er wel van. Groeten Trijntje

anneke's creaties zei

wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt
en wat doen er al veel mee met de challenge met ook al zulke schitterende creaties
ik heb die van mij er ook bij geplaatst

groetjes anneke

Jolanda zei

Een heel leuk thema met mooie voorbeelden. Ik heb nu mijn 3e kaart geplaatst op nr 37 weet niet met hoeveel ik mee mag doen, maar als het niet goed is mag je?jullie hem weghalen hoor.

groetjes van Jolanda