Pagina's

zondag 28 februari 2010

Even voorstellen.....

Hoi allemaal,

Omdat ik sinds vorige week in het Design Team zit met nog 3 nieuwe dames, wil ik me graag voorstellen.

Ik ben Neline Plaisier, 38 jaar, gelukkig getrouwd en fulltime moeder.
We hebben samen 4 kinderen, 2 jongens van 14 en 11 jaar en
2 meiden van 7 en 3 jaar.
Heel gezellig enne....een beetje druk;)
Ik maak al een jaar of 8 kaarten, begon met alleen 3d, daarna embossen, prikken, borduren enz....en nu ben ik toch wel besmet met het "scrap-virus".
Maar...borduren vind ik ook nog steeds heel erg leuk.
Sinds oktober 2008 zit ik in het webteam van Marianne Design.
Dit is echt heel erg leuk! Super om te doen!

Ik heb voor deze blog mijn eerste kaartje gemaakt met de nieuwe creatables van Marianne Design, die nu net in de winkels liggen.



De vlinder is creatables nr LR0114, ik heb hem gemaakt met glitterpapier van Kars.
Het scrappapier is uit mijn eigen verzameling.
De swirl heb ik gemaakt met een sizzix stans.
Verder heb ik "hart" parels, een bedel, meeldraden, bloemen, 2 spelden, kant en een roosje gebruikt.
De randen zijn beïnkt met distess inkt.

Ik hoop dat jullie het kaartje mooi vinden, enne....een reactie is altijd leuk!!;)

groetjes
Neline

7 opmerkingen:

Christa zei

hoi neline ,wat een mooie kaart zeg en die vlinder spat eruit super ben gek van vlinders groetjes christa

m@deliefjuh zei

gezellig dat je in het team zit. en je kaart is super!

creacora zei

wauwie prachtig vind ik hem Neline !!!!
groetjes Cora

verascrap zei

Hoi Neline,
Van harte welkom in onze design team. Super leuke kaart heb je gemaakt!!
Je maakt hele leuke dingen!! Je hebt ook een leuke blogsite.
groetjes,
vera

Margreet zei

Hoi Neline, nog gefeliciteerd met je nieuwe job ;) En wat n mooie kaart heb je gemaakt zeg!
Echt heel mooi

Liefs Margreet

monique zei

Hoi Neline, leuk dat je ons designteam komt versterken, van harte welkom. Mooie kaart heb je gemaakt.

groetjes, Monique

Henriëtte zei

Hoi Neline,

Wat een mooie kaart heb je gemaakt en wat is de vlinder leuk. Zelf heb ik van de week een andere uit de serie gekocht. Succes in je jobje.

Groetjes Henriëtte