Pagina's

donderdag 11 februari 2010

In de sneeuw

Hallo allemaal,

Ik ben nog helemaal in de sneeuw sfeer...

Ik heb hier een kaartje waar ik het kersthuisje op een andere manier ben gaan gebruiken.... haha
Alle materialen komen uit de winkel weg bij astrid.
Het kaartje is 13.5 x 13.5.

wat heb ik gebruikt:
  • 2 magnolia stempels: het raamkozijn en het huisje van de laatste kerstserie
  • het sneeuw heb ik met de lijmsneeuw gemaakt.
  • 1 bosje papierenbloemtjes
  • plak parels
  • nestabilities

Veel plezier met het kaartje, ik hoor graag jullie reacties.

De volgende kaart komt ook in de valentijnsfeer voordat het weer voorbij is....

Liefs Nicolet

3 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

hoi
jij moet zowat tijd te kort komen of niet? alles goed verder? je kaart is iniedergeval erg leuk. en orgineel! weer een leuk idee!

groetjes martine

creacora zei

heelmooi gedaan !!

chantal zei

hoi nicolet
wat een schitterend kaartje erg leuk gedaan
groetjes chantal