Pagina's

zondag 7 februari 2010

Het Creatieve werk van Anne







Hoi Allemaal,



Vandaag ook een bijdrage van mijn kant, alleen geen kaart.
Vrijdag was ik bij Astrid in de winkel om mijn mooie roze cuttlebug op te halen en de creatables,en ook mijn magnolia stempels van de nieuwe collectie.......en het was weer een super gezellige middag en avond !!
Want Anne (Astrids nichtje) was er ook en was aan het knutselen met een wijn kado doos .
Nou ken ik Anne niet als een echte knutselaar......maar met wat advies van Astrid en mij en ook van mijn vriend Marten.....heeft ze toch een prachtige doos gemaakt, en dat voor haar eerste keer met copic markers gewerkt te hebben.
Ik vind het super gelukt en ben eigenlijk erg benieuwd hoe de tweede kado doosje is geworden???
Dus Anne....het is voor herhaling vatbaar....die gezellige knutsel middag !!!!
Ik hoop dat de fotos goed zijn, want niemand had een foto toestel bij zich...en moest het met een mobiele telefoon gebeuren !!!

groetjes, Vera

1 opmerking:

creacora zei

nou de foto`s zijn goed gelukt en de doos is TOP !!!