Pagina's

donderdag 6 september 2012

Goosebump Tilda

Het is vandaag weer donderdag en mijn beurt om wat te plaatsen.

Ik wil graag mijn bijdrage voor de wedstrijd laten zien.
Deze maand is het een makkie....
Alles mag!!!

Hoe makkelijk is dat;)


Ik ben aan de slag gegaan met Goosebump tilda uit de Turning Leaves serie.
Ze is gemaskerd met de flower wallpost uit de Sweet rainbow serie.

Ingekleurd met distress ink
Het papier is van magnolia.
Ik heb vellen uit de laatste serie gebruikt

Verder nog wat roosjes en lint en verschillende mallen van Tim Holtz.

Ik hoop dat jullie mijn bijdrage leuk vinden.
Doe allemaal gezellig mee!!!!

Fijne dag vandaag, geniet van het heerlijke weer.
groetjes
Neline

6 opmerkingen:

gré zei

leuke kaart

groetjes gré

Christina C. zei

A totally awesome creation.....spectacular!!!!

Sandra zei

ziet er goed uit mooie kleuren
gr sandra

creacora zei

harstikke leuk dit kaartje Neline ,
groetjes Cora

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig en super leuk kaartje Neline!
Groetjes van Jacqueline

sjanie zei

Wat een prachtig kaartje, Neline.

Groetjes,
Sjanie