Pagina's

maandag 17 september 2012

Prettige Feestdagen!


Hoi, hoi meiden,

Ik wilde gisteren heel graag freubelen maar helaas de inspiratie was een beetje op :-(
Nu heb ik afgelopen week wel een kerstkaartje gemaakt en die had ik hier nog niet laten zien dus bij deze.

Voor deze kaart heb ik weer wit linnenkarton als basis gebruikt en het DP papier is van Magnolia van afgelopen kerst.


De kerstster en de hulst takjes zijn van Marianne Design, nu zie ik deze niet in de webwinkel staan maar wil je weten of Astrid deze ook nog heeft dan mag je haar natuurlijk altijd MAILEN.

Voor de rest heb ik niet zoveel te vertellen over dit kaartje, het spreekt voor zich (hoop ik).

Tot slot nog maar een overzichtsfoto en volgende week kom ik weer met een nieuw kaartje!

Lieve groetjes
Tineke

5 opmerkingen:

Chantal zei

TOP TOP TOP Tineke!! Super kaart en zo je maar dat je niet altijd een cutie nodig hebt om een prachtige kaart te maken. Lieve groetjes, Chantal

Nellie zei

Wat een leuke kerstkaart!!

Groetjes, Nellie

creacora zei

Ik vind hem ook Supers Meis !!!

Groetjes Cora

verascrap zei

Hoi Tineke,
Had het al op je blog gezet, maar een leuke kaart hoor!!
groetjes, Vera

Margreet zei

wat n mooie kerstkaart tineke
Groetjes margreet