Pagina's

zondag 22 juni 2014

Hieperdepiep Hoera!


Goedemorgen allemaal! 

Het is weer zondag en dat betekent dat ik jullie weer hopelijk mag inspireren deze dag. Dit keer heb ik weer een Magnolia-kaartje. Dit kaartje heb ik speciaal gemaakt voor de dochter van mijn vriendin die volgende week jarig is. Maar omdat we al op visite zijn geweest en de kaart al gegeven heb, kan ik hem laten zien hihihi. Ze is helemaal gek op paarden en ze was dan ook in de zevende hemel met deze kaart. Hij komt op mijn plankje hoor tante Chantal! Nou dat is toch leuk om te horen of niet dan?

Ik heb Tilda with Angel the Horse gebruikt uit de Animal of the Year collectie 2014 van Magnolia. Ik heb haar ingekleurd met mijn copic markers en hieronder staan straks ook de nummers. Het papier is ook van Magnolia (Vintage cowboy).

De rozette vond ik zo typisch voor de paardensport en heb deze dan ook via de Silhouette Cameo uitgesneden en gevouwen. Verder heb ik een mooie mal van Noor! Design gebruikt en deze met distress inkt gekleurd. Het hekje heb ik met gesso bewerkt en gestempeld met postzegelstempels. De ronde stans waarmee Tilda is uitgesneden is van Marianne Design. Het blad is een Magnolia Doohickey en verder heb ik de Modpodge vlinder met Martha Stewart klei gebruikt en natuurlijk bloemen, kant en een doily om mijn kaartje af te maken. Kun je iets niet vinden in de webwinkel? Stuur dan vooral Astrid een mailtje. Vaak staat het nog in de winkel en anders kan ze het ook voor je bestellen.

Hieronder weer wat close-ups en de gebruikte copic nummers:


Gebruikte copic nummers:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E87,Y28,21,YR31,30
Manen paard: E49,57,43,53,50
Paard: E47,44,43,42,41,40
Kleding: R85,83,81,RV000 en W3,1,00
Achtergrond: B00,000,000



Ik wens iedereen nog een fijne zondag!


1 opmerking:

Jolanda zei

Superrrrrrrrr mooi.Een juweeltje.

liefs Jolanda