Pagina's

dinsdag 13 april 2010

De lente in een mandje

Hallo,

Hier weer een kaartje van mij. Ik krijg het er gewoon warm van zo lekker voelt het aan weer bloemen in de tuin te zien daarom dit kaartje!!

De gebruikte kleuren:

Gezicht: E0000 - E000 - E02

Jurkje: Y08 - Y19

Onderjurk: Y38 - YR16

Schoenen: R29

Veters: YR16

Mandje: E57 - E59

Gras: YG23 - YG25

Hekje: E59

Bloemenrand:

paars: V000 - V04 - V06

Roze: R000- Rv23 - RV21

Blaadjes: G14- G99

Bloemen in mandje: RV23

Lucht: B21

Zoals jullie hopelijk kunnen zien heb ik ook gewerkt met de airbrusch. Ik heb alleen een handmatige blaasbalg maar het werkt ook.


Verder heb ik basic gray disigner papier, matha stawert borderpons, 15 x 15 cardstock, nestabilities, 3d phome en een geel lintje.


Ik hoor graag wat jullie er van vinden!!!

6 opmerkingen:

creacora zei

nou ik vind hem TOPPIE !! leuk gedaan met de achtergrond erg mooi Nicolet !!

groetjes Cora

Christa zei

mooi hoor ,vind het knap van je die wolken zo erop maken groetjes christa

m@deliefjuh zei

super gemaakt nicolet!

chantal zei

schitterend kaartje nicolet
groetjes chantal

Neline zei

Prachtig gemaakt Nicolet!!
en de achtergrond is helemaal super gedaan.

groetjes
Neline

Margreet zei

wat n leuke kaart zeg, je word er indd vrolijk van. En leuk ook die achtergrond zo.
Groetjes Margreet