Pagina's

zaterdag 24 april 2010

Tilda als prinsesje




Hoi allemaal,
Deze keer weer een tasje van mij.
De stempels heb ik van de lentekit van Magnolia.
Ik kreeg afgelopen donderdag ook de envelop van de Creashop (nog bedankt Astrid voor de snelle service)....dus ik kan nog vooruit:)

Het tasje is gemaakt met Tilda papier.
De stempels van de nieuwst serie, de kikker is de kleine kikker.
Leuke tekst bovenop de deksel "kiss me I'm a prince"

De afdrukjes zijn ingekleurd met distress inkt.
fired brick - roos en wangetjes
Walnut stain - haar
brushed corduroy - haar
antique linnen - haar
mustard seed - kroon
stormy sky - kroontje tilda en onderrok
peeled paint - kikker
forest moss - kikker
victorian velvet - jurkje

verder versiert met roosjes.

Ik hoop dat jullie mijn bijdrage weer leuk vinden.
Voor nu nog een fijne avond, en voor morgen een gezellige zonnige zondag!
groetjes
Neline

7 opmerkingen:

Christa zei

super mooi zeg ,echt leuk om te ontvangen xx christa

m@deliefjuh zei

wauw zeg! prachtig! je hebt ook onwijs mooi gekleurd. dit is echt een toppertje hoor!

Anoniem zei

Wat een schatje.
En wat een prachtig papier heb je gebruikt.

chantal zei

wouw neline
wat een super leuk tasje
echt heel erg leuk
liefs chantal

Margreet zei

zo deze is prachtig zeg, echt heel mooi Neline.
Groetjes Margreet

creacora zei

sorry voor de late reactie maar ik heb dit weekend alleen maar verjaardagen barbeque en verjaardag pfff niet leuk meer al die feesten
ik vind deze schitterend !!! wow echt prachtig gemaakt meis !!!

xxx Cora

verascrap zei

Hoi Neline,
Woh wat een super mooi doosje...wie wil zoiets niet krijgen...heel mooi papier ook.
groetjes, vera