Pagina's

zaterdag 17 april 2010

Once upon a time


Hallo allemaal,

Ik heb van de week niet veel met kaarten maken gedaan, en van het lekkere voorjaars weertje zitten genieten.

Ik had al twee weken deze kaart onaf liggen, en gisteravond besloot ik het maar eens af te maken.De kaart is 13,5 x 13,5 cm groot van cardstock, de papier is van Basic Grey paperpad Kioshi.Een hele mooie serie papier.
De stempels/afdrukjes zijn van Magnolia, de tekst Once upon a time en de Tilda Princess zijn van de binnenkort uit te komen serie Fairytales . De lantaarn is van de bruidsserie..die deze keer er weer niet bij is!
Ik heb het weer ingekleurd met de Copic markers nr: E00-E01-E33-E35-G99-W3-W5-Y00-V0000-V01-V04.
Verder heb ik alleen wat stickles, prima marketing bloemen,en plak glitters gebruikt.
Ik zat even te worstelen met de bloemen gedeelte, vond het te druk om een grote bloem erbij te doen, dus besloot voor op de bloemen van het papier, gewoon kleine bloemen er bovenop te doen......met dit resultaat!!
Bedankt voor het kijken! En voor jullie leuke reacties!
Groetjes, vera

6 opmerkingen:

Larisa zei

very very beautiful card!!! The colours are so good))) The image is fine!

chantal zei

schitterend kaartje vera
erg leuk gedaan
liefs chantal

creacora zei

harstikke leuk is ie weer Vera en idd die kleine bloemetjes passen er prerfect bij Super !!!

groetjes Cora

Neline zei

Heel leuk gedaan Vera!
Een super idee met de kleine bloemetjes.

groetjes
Neline

Christa zei

mooi kaartje hoor mooie zachte kleurtjes ook groetjes christa

Margreet zei

wat n lief kaartje zeg, erg leuk die kleine bloemetjes zo.
Groetjes Margreet