Pagina's

dinsdag 20 april 2010

Tilda als prinsesje


Hoi allemaal, eindelijk weer eens een kaartje van mij....
Ik vind dit een van de allerleukste magnoliaatje die uitkomt.
Ik kan niet wachten totdat ik hem zelf heb (uhh....ik heb een afdrukje bij iemand gebietst;)

Tilda heb ik ingekleurd met distress inkt.
huid: tattered rose
jurkje: victorian velvet
haar: antique linnen/brushed corduroy
schoenen:brushed corduroy
handschoen en onderjurkje: stormy sky

Verder wat roosjes, lint, een pin en blaadjes.

Een gezellige en zonnige dag vandaag!
groetjes
Neline


Het papier is van Magnolia, de swirls zijn ook met een magnolia stempeltje gemaakt.

6 opmerkingen:

creacora zei

ik vind de jouwe ook prachtig meis !!!

xx Cora

Yvonne zei

Oohh wat een snoeppie.Zo mooi ingekleurd heel fijntjes! Ik persoonlijk vind dit ook een van de mooiste stempels.
Ik kijk bij jou want helaas heb ik hem zelf ook niet.Lieve groet Yvon

scrapgirlmarianne zei

Ohw echt lief deze stempel kan niet wachten tot hopelijk vd week......
het kaartje is erg mooi hoor!

groetjes Marianne

verascrap zei

Hoi Neline, wederom weer een super mooi kaartje en mooi ingekleurd.
groetjes, vera

chantal zei

schitterendkartje neline
erg leuk gedaan
liefs chantal

Margreet zei

oh wat n schattig kaartje meis. Ze is echt weer prachtig
Groetjes Margreet