Pagina's

woensdag 31 juli 2013

Condoleance kaart met Copics en Pan Pastel

Hallo Allemaal
 
Omdat een aantal leden van het DT Team genieten van een welverdiende vakantie plaats ik vandaag zelf maar eens  een kaartje.

 
Ik heb de Clear Stamp Lillies nr 1 van Noor! gebruikt en ingekleurd met Copics.
Daarna heb ik de achtergrond bewerkt met Pan Pastel.
 
Ik ben echt verslaafd geraakt aan het werken met Pan Pastels en gebruik het te pas en te onpas.
 
De mooie tekst komt ook van Noor! deze stempelset staat vol met mooie teksten voor
Condoleance kaarten.
 
Dit was het voor vandaag en ik denk dat ik snel weer terug ben met een volgende kaart.
 
Groetjes Astrid.
 

3 opmerkingen:

José Wiggers zei

Wat leuk Astrid dat jij nu een kaart hebt geplaatst bovendien vind ik hem erg mooi!! groetjes José

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Kijk dat is nog eens teamwork, Astrid plaatst een kaartje en wat voor 1, prachtig hoor!

Liefs,

Mary

Tineke zei

Wow Astrid ik vind hem supergaaf en leuk dat jezelf ook eens een kaartje plaatst, teamwork zoals Mary zegt ;-)

Liefs Tineke