Pagina's

maandag 1 juli 2013

Niet de kers op de taart, maar op je kaart!

Nog niet zo lang geleden is Kitty te gast geweest bij Duymelot, zij heeft toen de Bowdabra gedemonstreerd. Vorig jaar heb ik bij Kitty deze handige strikkenmakershulp gewonnen. Ik ben zo blij met mijn Bowdabra. Een bowdabrastrik is vaak de kers op de taart van je mooie kaart. De enveloppe en het tasje heb ik gemaakt van Vintage Spring Basics van Maja Design.
Van harte wens ik jullie een mooie maandag toe, het is de 1e dag van juli, waar blijft de tijd? Lieve groetjes hennie.



2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

mooie geslaagde creaties ! soms heb je maar een zetje nodig om bepaalde producten op een juiste manier te gebruiken en kijk, dit resulteerde in mooie strikken
grtjs, martina
x

janieworkum zei

Prachtig creaties gemaakt super
groetjes Janie