Pagina's

dinsdag 23 december 2014

It was the night before Christmas...

Hoi allemaal,

Ik heb toch echt weer een kerstkaart voor jullie hoor hihihi. Deze keer heb ik een criss cross easel kaart gemaakt. Op de kaart binnenin heb ik de magnolia tekststempel en een deel van Santa on christmas eve uit 2009 gemaskerd. Op de voorkant heb ik Tilda with christmas presents uit 2008 gebruikt.


Het papier is van Maja- Vintage winter.  Bovenaan de de kaart heb ik een rand van noor design gebruikt. Je kan het op deze foto's niet zien maar achter de kerstboom heb ik nog een poinsettia met een magnolia doohichey en wat takjes van magnolia geplakt. Onderaan bij tilda dr voeten zie je net nog een klein stukje van de kerstballen van noordesign. De tekst voor op het hoekje is van lotv die ik op kraft heb gestempeld met versamark en wit embossing poeder. De kerstboom is met een stans van memorybox gemaakt. Die heb ik gewoon een aantal keer gestanst en tegen elkaar geplakt. De doosjes heb ik zelf gemaakt en met wat designpapier beplakt.

Dan wil ik iedereen alvast een hele fijne kerst toewensen. Ik hoop dat jullie hele gezellige dagen samen met jullie dierbaren hebben.
Liefs Margreet

4 opmerkingen:

Muuske zei

Schitterende kaart!!! Echt een wauw kaart.Mooie details.Voor jou en je familie ook fijne feestdagen.groetjes Margo.

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Weer mooi hoor Margreet en ook voor jullie hele fijne dagen en een goed, gezond en vooral ook succesvol 2015

Sylvia zei

Wouw geweldig Margreet!!! En jij ook hele fijne feestdaagjes gewenst.

Liefs
Syl

Margreet zei

dankjewel meiden, ik hoop dat jullie ook fijne dagen hebben gehad