Pagina's

vrijdag 26 december 2014

Warm Winter Wishes


Goedemorgen allemaal,

Op deze 2e kerstdag wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik afgelopen week nog heb gemaakt.
Volgens de weervoorspelling voor vandaag, krijgen we sneeuw, ijzel enz. niet iets waar we op zitten te wachten, daarom dit kaartje met warme winter groetjes.

Gelukkig zitten we lekker warm binnen en hoeven we er niet op uit.
De stempel die ik voor deze kaart heb gebruikt is van Inkadinkado waarvan Astrid nog een aantal voor de helft van de prijs in de webwinkel heeft staan.
Ik vind het persoonlijk mooie stempels om mee te werken.

Ik ga jullie allemaal een hele fijne 2e kerstdag wensen en doe voorzichtig wanneer je erop uit moet.

Lieve groetjes
Tineke

1 opmerking:

Margreet zei

wauw meis wat n prachtige kaart heb je gemaakt
Liefs Margreet