Pagina's

woensdag 23 april 2014

gepimpte tasje



Hallo allemaal,
Over de paasweekend ben ik creatief bezig geweest met en papieren tasje te pimpen, en hier is het resultaat !!
Het designpapier dat ik gebruikt heb is van een paperpad van tilda papier, en het stempel / afdrukje is van het Magnolia collectie " Animals of the year" en heet " Flower Tilda with bowknot".
Dit is de nieuwste collectie van magnolia , en ze zijn weer erg schattig hihihhhi.
De volgende copic nrs. heb ik gebruikt : E00-E01-E02- E11-E13-E15-W00-W0-W1-W2-W3-RV91-RV93-RV95.


De vlinder stans die ik gebruikt heb is van Joy en de ovale vorm van het afdrukje en eronder zijn gemaakt met een nestabillitie stans. Het kleine vlinder is van Unique, het witte bloemen lint onderaan is van marianne design, en het witte brede kant is uit eigen voorraad.
Verder heb ik nog verbandgaas gebruikt, plakparels , wit strikje diverse roosjes, gardenia bloem, cherry blossom bloem, en een sweatheart bloem.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om eens weer wat anders te zien dan een kaartje, in ieder geval bedankt voor het kijken !!

groetjes, Vera

Geen opmerkingen: