Pagina's

woensdag 16 april 2014

Hello Capricon tilda

Hallo bloglezers,
Aangezien het weer woensdag is ...is het tijd om  een kaartje met jullie te delen.
Mijn kaart heb ik gemaakt met wit cardstock en het design papier is van een paperpad van Authentique "Bundle".
Het schattige stempel / afdrukje is van het Magnolia collectie "Zodiak " en heet " Capricorn tilda ".
Ik heb de volgende copic markers gebruikt: E00-E01-E02-E11-E13-E15-BG10-BG11-BG13-BG70-BG72-BG75-W00-W01-W2-W3.
De tekst heb heb ik gemaakt met alphabet stickers die ook van Authentique zijn, het blauwe doily is van cheery lynn designs, het ovale vorm van het afdrukje is gemaakt met een nestabillitie stans.
Verder heb ik nog gebruikt: plakparels, stickles, blauw strikje, schelpen van prima marketing, en mijn bloementoef bestaat uit een madelief bloem,  een cherry blossom, een aster, en verschilende roosjes.

Vandaag hoop ik de nieuwste magnolia serie stempels binnen te krijgen, ben weer erg benieuwd...hopelijk werkt de postbode mee !!

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.
Groetjes, Vera

1 opmerking:

roelie zei

prachtig kaartje deze tilda

leuke details

gr roelie