Pagina's

woensdag 9 april 2014

Just Saying Hello

Hallo allemaal,

Op deze frisse zonnige dag heb ik een paarse/ lila kaart voor jullie !!
Het is weer  een vormkaart gemaakt met een stansen set van Go Kreate, de cirkels heb ik gemaakt met stansen van stampin up.
Het  designpapier is van Magnolia, uit de serie "Bon Voyage", en het stempel / afdrukje is uit het Magnolia collectie "Zodiak" en heet " Libra Tilda".
Ik heb de volgende copic sketch markers gebruikt : E00-E01-E02-E40-E41-E42-E43-V20-V22-V25-V28-W00-W0-W1-W2-W3.
Deze kaart heb ik wat rustig gehouden met alleen nog stickles, plakparels, verbandgaas, wit kant,roosjes en madeliefjes. Het tekst stempel is van kaisercraft.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om deze kaart te bekijken, tot de volgende keer.
Groetjes, Vera

Geen opmerkingen: