Pagina's

dinsdag 17 februari 2015

Afternoon tea

Hallo allemaal,
Vandaag wil ik jullie mn thee/servet doos laten zien die ik samen met 3 hobby maatjes heb gemaakt. (waaronder bv mn vriendin Chantal)
We hebben laatst een dagje thuis bij Chantal afgesproken om samen te freubelen. 
Helaas kon ik die dag toch niet naar haar toe komen ,maar gelukkig kon ik er later wel via skype bij zijn. 
 Het was dus toch nog een heel gezellig en geslaagd dagje ook al was ik er alleen virtueel bij aanwezig.

 We hebben allemaal een eigen versie van de thee/servetdoos gemaakt en ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig geworden. Ik had alleen even geen andere zakjes thee dus hihihi de kleur van de zakjes staat er niet zo heel erg mooi bij ;)
 Ik heb voor mijn versie weer eens wat ouder papier tevoorschijn gehaald. Ik vind de fika lijn van maja ook nog steeds erg mooi.


Ik heb hiervoor de joyful tilda uit de Christmas Story collectie gebruikt. Verder heb ik alleen wat bloemen, plakparels, bedel, kant en vlindertjes gebruikt.

4 opmerkingen:

marian zei

Ik vind hem geweldig Margreet.
Groetjes van Marian.

marian zei

Ik vind hem geweldig Margreet.
Groetjes van Marian.

martina's kaartjes zei

wow, ziet er prachtig uit !
grtjs,martina
x

Chantal zei

Hij is supergeweldigfantastischmooi meis!