Pagina's

zondag 1 februari 2015

WEDSTRIJD FEBRUARI 2015

Zo dames de eerste wedstrijd van 2015 zit er alweer op, bedankt voor jullie deelname.

We gaan weer over tot het bekend maken van de winnares:


Het is geworden nummer 5 en dat is GEA GEFELICITEERD wil je even een mailtje naar ASTRID sturen voor je prijs?


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dan gaan we nu over naar de wedstrijd voor de maand FEBRUARI 2015:

*Maak een winterkaart/creatie

Er zijn wel een paar regeltjes waar jullie je aan moeten houden:
*Je creatie moet nieuw gemaakt zijn
*Je moet terug linken naar het blog van Duymelot
*Link zelf terug naar de creatie en niet je hele blog

De prijs wordt aangeboden door:
ASTRID van Creashop Duymelot

Dan nu de voorbeelden van het DT-team:

Gastdesigner BOUKJE

Bedankt Boukje voor je leuke winterkaart. Leuk dat je voor 3 maanden gastdesigner wilt zijn.

Chantal


Margreet

Neline


José



Mary


Sylvia


Tineke


Je kan je kaart/creatie uploaden t/m 25 februari 2015 daarna kiezen we weer de winnares.

Veel succes allemaal
Namens het DT team van Duymelot.


11 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd Gea!
En wat een prachtige wintercreaties heeft het team als voorbeeld gemaakt.
groetjes Anita

afke zei

Gefeliciteerd Gea! Een lief kaartje! En wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt voor de nieuwe challenge door het DT team!
groetjes, Afke

Anita van Merode zei

Prachtige voorbeelden. En gefeliciteerd Gea. Ik heb net mijn kaart al klaar staan. Maar zag dat de linky nog niet klaar staat. Kom later wel terug.;-)
Groetjes Anita

ANJA 3D zei

Schitterende voorbeeldkaarten en creaties. Gea van harte gefeliciteerd.
Groetjes, Anja

hennie zei

Prachtige voorbeeldkaarten dames!!!
Mijn complimenten, groetjes hennie.

Ria zei

Mooi voorbeeld kaarten dame,s.
Ik heb mijn kaart af maar kan het nog niet plaatsen.
Groetjes Ria

Tineke van der Linden zei

Prachtig zijn jullie voorbeelden!
Mr. Linky staat er nog niet dus kan mijn kaart niet terug linken. Hopelijk komt het er snel op te staan.
Groetjes Tineke

Jolanda's Blog zei

De voorbeelden zijn super!!!! Ik ga het proberen om een mooie winterkaart te maken, maar zo mooi gaat me zeker niet lukken.
groetjes
Jolanda

Nellie zei

Leuke opdracht en schitterende voorbeelden zijn er gemaakt!!

Groetjes, Nellie

Trijntje zei

Wat leuke winterse creaties staan erop jullie blog. Ik heb een winterse borduurkaart gemaakt, En wat treft het geen Elfstedentocht dit jaar maar vandaag wel de hele dag op de tv! 30 jaar geleden!. Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Groeten Trijntje

Anita van Merode zei

Zag nog net op tijd dit berichtje....oeps was ik hem toch alsnog bijna te linken naar jullie. Terwijl ik hem al ver in het begin af had. Dus dankjewel voor jullie laatste post hierover!!!! Echt super!
Groetjes Anita