Pagina's

zondag 22 februari 2015

Happy 1st Birthday!


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie een zgn. taartkaartje laten zien. Mijn moeder heeft mij gevraagd een kaartje te maken voor haar buurmeisje die 1 wordt en ik vond dit zo'n leuk model om hiervoor te gebruiken. Het patroon heb ik gevonden bij Stempeleinmaleins.


Het is heerlijk roze geworden en ik heb het papier van Magnolia uit verschillende lijnen gebruikt. Ook Tilda komt uit de Princes & Princesses collectie van Magnolia. De tekst Slingers en Ballonnen komt van Noor! Design en dit geldt ook voor de cadeautjes.


De ballonnen heb ik zelf uitgeknipt. De vlinders zijn van Memory Box. Verder heb ik Tilda ingekleurd met mijn copic markers. 


Ik heb houten letters en vlinders gebruikt op de kaft van de kaart en op de taart heb ik Liquid Applique en Stickles gebruikt.


Bloemen, kant en lint maken mijn kaartje verder helemaal af. Is het geen schatje geworden?


Ik wens iedereen nog een fijne zondag en tot de volgende kaart!


1 opmerking:

afke zei

Wauw Chantal wat een super mooi, lief kaartje!!
groetjes, Afke