Pagina's

zondag 15 februari 2015

XOXO


Goedemorgen lieve volgers!

En daar ben ik al weer met een nieuw kaartje! 

Het papier is van Maja Design Vintage autumn en een van mijn favoriete Magnolia stempels (Longstocking Tilda) gebruikt. Ik werd vroeger zelf pippi langkous genoemd nl. hahahah. Het frame is van Spellbinders, verder bladeren en tags van Magnolia Doohickey. Bloemen zijn o.a. van Wild Orchid Crafts. De vogel en fotoframe heb ik gemaakt van Lichtgewicht klei van Martha Stewart. XOXO is een van de nieuwe stansen van Noor! Design.

Ik hoop dat jullie het een mooie kaart vinden en wens jullie allemaal nog een fijne zondag!

1 opmerking:

Sabrina aka Chaosküken zei

Your card is breathtaking beautiful! I really love the Maja-Paper and the whole design full of gorgeous details!

Hugs
Sabrina