Pagina's

zondag 8 februari 2015

Winter Wonderland

VANAF VANDAAG KUNNEN JULLIE JE WEDSTRIJDKAARTJES/CREATIES LINKEN!!!


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie een winterse label laten zien die ik heb gemaakt met de Label van Dutch Doobadoo. Het weer leent zich er extra goed voor toch? Dan blijven we een beetje in de stemming hahaha. Het papier is Maja Design - Vintage Winter en de stempel van Magnolia is Old Swedisch Church. Deze heb ik ingekleurd met mijn copic markers. Verder heb ik prachtige gouden bladeren van Magnolia gebruikt. De herten zijn een stans van Noor! Design.

De schaatsen zijn van Marianne Design. De sneeuwsterren is een labelstans van Magnolia Doohickey die daarnaast ook een klein sneeuwsterretje heeft die ik op de strik geplakt heb. Bloemen, denneappels maken mijn label verder compleet.


Een klein leuk detail: ik heb het afdrukje bewerkt met Ute - een extra dikke transparante embossingpoeder. Ik heb mijn afdrukje 3x hiermee bewerkt, daarna 3 minuten in de vriezer gelegd en bij het eruit halen recht gemaakt, waardoor de barstjes (crackelee) ontstaan en het hiermee wat oud lijkt. 

Ik wens iedereen nog een fijne zondag en tot de volgende kaart!


Geen opmerkingen: