Pagina's

dinsdag 3 februari 2015

Waxinelichtjes kaart

Hallo allemaal, 
vandaag weer aan mij de taak om jullie een kaart te laten zien.
Het is een kaart met een doosje met waxinelichtjes erin.


Het papier wat ik gebruikt heb is van maja -vintage frost. op de voorkant van de kaart heb ik de cozy tilda gebruikt uit de waiting for christmas collectie.
aan de binnenkant zie je uit dezelfde serie de christmas candle tilda en de little cute tilda. 
ik heb verschillende stansen gebruikt zoals de kerstballen en kaarsen van noor, de takjes en de hobbelpaardjes zijn van magnolia. De ronde mal die je rond het gat ziet van de waxinelichtjes dat is een stans van spelbinders nestabilitie. Verder heb ik nog wat kant, parels, wondgaas, doiley en bloemen gebruikt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterend!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margreet zei

Wat een schitterende kaart.
Groetjes Margreet