Pagina's

zaterdag 5 juli 2014

Gefeliciteerd taart van Tilda


Hallo weer bloggers,

daar ben ik weer eens en deze keer met een wat oudere maar oh zo lieve Tilda en deze heet Tilda with Love cake uit de With Love collectie.



Het scrappapier is van Maja en komt uit de Vintage summer basics collectie en de basis is gemaakt van het mooie linnen structuur cardstock wat je hier kunt vinden.
Ik heb haar uiteraard ingekleurd met mijn copic markers wat toch nog steeds mijn favoriete kleurmedium blijft ;-)


De muur en de poort heb ik uit de leuke Joy muur malletjes gestanst en terwijl ze nog in de mal zaten geïnkt met grijze inkt waardoor je de steentjes structuur te zien krijgt, daarna ook de buiten randjes geïnkt.
Ik heb dat vervolgens wisselend 3D opgeplakt met foam tape zodat je wat diepte krijg wat uiteraard op de foto moeilijk te zien is.



Ik heb de leuke bloemetjes en hedera takjes van Magnolia tussen het muurtje en het papier in gestoken zo krijg je misschien een beetje het idee dat Tilda in een tuintje staat.
Verder wat vlindertjes uit Maja papier geknipt en die hier en daar opgeplakt en als laatste een stempel met een fijne verjaardag gestempeld uit een stempelset van Joy, uitgeknipt en ook deze met foam tape op de kaart gezet.

Ik hoop dat jullie het kaartje weer leuk vinden en ik wens jullie een heel fijn zonnig weekend toe, ik heb er niet veel aan want ik moet werken 's nachts en slaap dan op de dag, tja is het eindelijk mooi weer en ....... nou ja, tot de volgende keer,

creatief liefs,
Mary

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

een superleuke kaart met heel veel mooie details !
grtjs,martina
x