Pagina's

donderdag 24 juli 2014

Van dotten tot borduren

Hoi allemaal,

Heel bijzonder, mijn eerste echte hobbydot kaart die ik online zet. Voor mij heel bijzonder. Het is ontstaan door een klein grapje, ik maak normaal nooit hobbydot kaartjes en daar maakte iemand een opmerking over ;). En tja dan kan ik het niet laten om toch eventjes te laten zien dat zelfs ik kan dotten. 

Deze kaart is gemaakt met een plaatje van Precious Marieke, de stans van Couture creations, madeline collection: mirror mirror, hobbydots 017 en  en natuurlijk een patroon uit het boekje 'Passie voor Hobbydots' (hobbydols 127). Verder allerlei lint, gaas, meeldraadjes en bloemetjes om een mooie strik mee te maken. 



En ja dan is er nog het pakket stitch and do, die ik niet kon laten liggen. Ik heb 1 voorbeeldje voor jullie gemaakt, heerlijk om eventjes tussendoor te borduren. Ik heb wel iets meer papier gebruikt dan in het pakketje zit :), omdat ik fan ben van laagjes papier. Ook makkelijk om mee te nemen op vakantie, 1 pakketje en je bent klaar. Het is zelfs al helemaal geprikt, plaatjes van Presious Marieke en het garen zit er ook al bij! En je kunt het jezelf zo moeilijk of makkelijk maken als je wilt. 
                                      
Hopelijk zijn jullie een beetje geïnspireerd om lekker aan de slag te gaan ;). En voor diegene die op vakantie gaan of op vakantie zijn lekker genieten!

Lieve groetjes
Sylvia

Geen opmerkingen: