Pagina's

dinsdag 8 juli 2014

Xmas

Hallo allemaal,
Het is vandaag mijn dag om een kaart aan jullie te laten zien. Deze keer heb ik een kerstkaartje met een stempeltje van lily of the valley. Deze is NIET verkrijgbaar bij creashop duymelot maar de andere spullen die ik gebruikt heb zijn wel grotendeels te koop bij creashop duymelot.
Het papier wat ik gebruikt heb is het winterpapier van majadesign. De postcard heb ik zelf gemaakt van een vel kraft cardstock met stempels van marianne design. De sneeuwsterren rand is van tim holtz en ik heb een doohickey mal gebruikt.Het kant, lint, bloemen en bedel komen uit eigen voorraad.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hele mooie bijzondere kaart!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martina's kaartjes zei

een supermooie, leuke, sfeervolle kerstkaart
grtjs,martina
x

Jolanda zei

Een al kerst straalt deze kaart uit. Geweldig mooi.

Groetjes Jolanda

Muuske zei

Schitterende kaart.Mooi geheel.groetjes Margo.

Margreet zei

wat een prachtig kaartje
Groetjes Margreet